profile-image
بنیامین رئوف
۱۴۰۲ بهمن ۱۹, پنجشنبه
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 10 دقیقه

چگونه در World of Warcraft درآمد داشته باشیم؟!

چگونه در World of Warcraft درآمد داشته باشیم؟!

World of Warcraft (WoW) که آخرین نسخه آن با نام Dragonflight شناخته می شود یک بازی نقش‌آفرینی آنلاین (MMORPG) است که در دنیای خیالی Azeroth اتفاق می‌افتد. بازیکنان شخصیت های خود را می سازند، مناظر وسیع را کشف می کنند، ماموریت ها را کامل می کنند، در نبردهای بازیکن در مقابل بازیکن شرکت می کنند و با جامعه پر جنب و جوش بازیکنان از سراسر جهان تعامل می کنند. این یک بازی است که در آن می‌توانید دنیای فانتزی غنی را تجربه کنید ودرآمد هم داشته باشید.

در این مطلب قصد داریم به روشهای درآمد داشتن از ورلد آو وارکرافت بپردازیم

 درآمد زایی در ورلد آو وارکرافت شاید برای کسی که هیچ آشنایی با این بازی نداشته باشه غیر ممکن به نظر بیاد. اما اشخاصی که با این بازی آشنایی دارند می دانند درآمد از این بازی میتوانید بسیار سود آور باشد. همچنین نسخه بعدی بازی با نام The War Within که در اواخر سال 2025 میلادی منتشر خواهد شد میتواند بسیار پر سود باشد. شما همچنین می توایند برای فروش گلد خودتون از وب اپلیکیشن دیجیتوگیم استفاده نمایید ما همواره خریدار گلد شما هستیم.

1. فروش Gold و آیتم های بازی:


WoW21707167701.png


گلد یا همان سکه به عنوان وسیله اصلی مبادله در WoW عمل می کند و بازیکنان را قادر می سازد اقلام ضروری، تجهیزات، مواد مصرفی و خدمات را خریداری کنند.گلد از روشهای متفاوتی مانند Gathering، Crafting، Fishing و غیره به دست میاد که با فروش گلد به ما و یا سایر پلیر ها می توانید درآمد داشته باشید. با استفاده از سامانه فروش گلد ما در Digitogame میتوانید به صورت مطمئن فروش داشته باشید.


2.خرید و تبدیل توکن به کد گیم تایم



WoW31707167949.png


خرید توکن (WoW Token) از آکشن هوس داخل بازی یکی بهترین راه ها برای تمدید زمان سابسکریپشن بازی است. همچنین شما میتوانید با تبدیل کردن 2 توکن به بالانس بتل نت و خرید گیم تایم به صورت گیفت از شاپ بتل نت کد گیم تایمی که ساخته می شود را از طریق سامانه Digitogame به ما بفروشید. شما برای خرید توکن باید سعی کنید که بهترین بازه زمانی برای خرید توکن رو داخل بازی انتخاب کنید تا بتوانید توکن را در ارزان ترین حالت ممکن خرید کنید شما برای اینکار می توانید از ابزار انالیز قیمت توکن دیجتوگیم بصورت رایگان استفاده نمایید.


3. Boost


WoW41707168201.png


اگر پلیر با مهارتی هستین میتوانید با بوست کردن سایر پلیر ها بهشون کمک کنید که سریعتر قوی بشن و در ازای اینکار ازشون مبلغی رو دریافت کنید. بوست کردن در بازی ورلد آف وارکرافت انواع متفاوتی داره مانند Gear Boosting، Level up. به زودی امکان دریافت بوست نیز توسط تیم Digitogame راه اندازی شده و میتوانید از این طریق درآمد خوبی داشته باشید

 

 

برای این که بتوانید در این بازی شروع به کار کنید باید ابتدا بازی و گیم تایم 2 ماهه اورجینال را از دیجیتوگیم خرید کنید و هر دو ماه آن را تمدید کنید. برای شروع درآمد زائی و آموزش کار با اپلیکیشن دیجیتوگیم وارد وب اپلیکیشن شوید.

برچسب ها :

مطالب مشابه

  • آموزش میل کردن گلد در ورلد آف وارکرافت
    آموزش میل کردن گلد در ورلد آف وارکرافت
  • تفاوت نسخه های وارکرافت کلاسیک برای شروع
    تفاوت نسخه های وارکرافت کلاسیک برای شروع
  • نحوه پس گرفتن Mail در World of Warcraft
    نحوه پس گرفتن Mail در World of Warcraft
  • پیش نمایش منطقه پرواز اژدها: دشت اوهران
    پیش نمایش منطقه پرواز اژدها: دشت اوهران
  • Wrath of the Lich King classic پری پچ در  8 شهرویر به صورت زنده پخش خواهد شد
    Wrath of the Lich King classic پری پچ در 8 شهرویر به صورت زنده پخش خواهد شد

اپلیکیشن اختصاصی دیجیتوگیم

سیستم اتوماسیون هوشمند فروش گلد و توکن

تیم دیجیتوگیم برای اولین بار در ایران سیستم اتوماسیون هوشمند فروش گلد و توکن را راه اندازی کرده است تا تمام مبادلات گلد در سیستم ثبت و محاسبه و میزان درآمد کاربر در کمترین زمان ممکن برای کاربر واریز شود. برای مشاهده جزئیات بروی لینک مجاور کلیک کنید!