profile-image
بنیامین رئوف
۱۴۰۲ بهمن ۲۶, پنجشنبه
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 10 دقیقه

تفاوت نسخه های وارکرافت کلاسیک برای شروع

تفاوت نسخه های وارکرافت کلاسیک برای شروع

شاید برای شما هم سوال پیش اومده باشه تفاوت نسخه های وارکرافت کلاسیک برای شروع تو چیه! تو این مقاله ما سعی داریم تفاوت انواع نسخه های کلاسیک رو بصورت ابتدایی بررسی کنیم. همانطور که میدانید تا به امروز دو نوع بازی کلاسیک توسط بلیزارد معرفی شده است. که شامل Wrath of the lich king ، World of warcraft classic می باشد. شما برای بازی کردن این دونسخه تنها کافیست یک گیم تایم اورجینال از سایت دیجیتوگیم و یا ووجی شاپ تهیه نمایید که بصورت فوری برای شما ارسال می گردد.

نسخه لیچ کینگ (Wrath of the lich king) :



شما با شروع کردن این بازی به پچ خاطره انگیز لیچ کینگ دسترسی خواهید داشت و تا لول 80 می تونید هیرو خودتون رو لول آپ کنید، همواره انتخاب لیچ کینگ برای درآمد گزینه مناسبی است. شما برای شروع این بازی فقط کافیست ابتدا یک گیم تایم 60 روزه کلاسیک رو از دیجیتوگیم تهیه نمایید.

World of warcaft classic :

شامل چند نوع سرور می باشد که حالت بازی برای هر سرور متفاوت می باشد:

 

Sesonal os the mastery یا SOD :



در این حالت شما تنها تا لول مشخصی از بازی که برای شما تعیین شده رو میتونید بازی کنید یعنی به عبارت ساده تر تا به امروز که این مقاله نوشته شده تنها میتونید کاراکترتون رو تا لول 40 برسونید و بعد از اون باید منتظر اپدیت بعدی از سوی بلیزارد باشید تا بتونید کاراکترتون رو به لول ها بالاتر برسونید. فعلا این حالت راحت ترین حالت برای کسب درآمد و فروش گلد! همچنین بلیزارد برنامه های متعددی برای این نسخه با توجه به استقبال خوب از آن در نظر گرفته از جمله raid های جدید و ...

ریلم های(در واقع صرفا یه سروری که شما برای شروع بازی انتخاب میکنید) این بازی تا به امروز عبارتند از :

Wild Growth ، Chaos Bold ،Lava Lash ، Crusader Strike ، Lone Wolf ،Living Flame  

 شما برای شروع SOD فقط کافیست ابتدا یک گیم تایم 60 روزه کلاسیک از دیجیتوگیم تهیه نمایید.

Classic Era :




کلاسیک era در واقع ابتدایی ترین نسخه بازی کلاسیک است که در سال 2006 معرفی شد و امکان لول آپ تا 60 را برای شما فراهم می کند. شما برای شروع Era فقط کافیست ابتدا یک گیم تایم 60 روزه کلاسیک از دیجیتوگیم تهیه نمایید.

 

Hardcore :


هاردکور در واقع همان کلاسیک era  است با این تفاوت که اگر کاراکتر شما بمیرد بازی تمام می شود و شما باید از اول لول آپ انجام دهید.


در این مطلب سعی شد تمام نسخه های کلاسیک بطور کامل برای شما توضیح داده شود تا بتوانید بهترین شروع رو داشته باشید و بهترین نسخه کلاسیک رو برای شروع انتخاب کنید. شما همچنین می توانید با وب اپلیکیشن دیجیتوگیم با خیالی راحت و بدون ریسک گلد های کلاسیک خودتون رو بفروشید.

برچسب ها :

مطالب مشابه

  • آموزش میل کردن گلد در ورلد آف وارکرافت
    آموزش میل کردن گلد در ورلد آف وارکرافت
  • چگونه در World of Warcraft درآمد داشته باشیم؟!
    چگونه در World of Warcraft درآمد داشته باشیم؟!
  • نحوه پس گرفتن Mail در World of Warcraft
    نحوه پس گرفتن Mail در World of Warcraft

اپلیکیشن اختصاصی دیجیتوگیم

سیستم اتوماسیون هوشمند فروش گلد و توکن

تیم دیجیتوگیم برای اولین بار در ایران سیستم اتوماسیون هوشمند فروش گلد و توکن را راه اندازی کرده است تا تمام مبادلات گلد در سیستم ثبت و محاسبه و میزان درآمد کاربر در کمترین زمان ممکن برای کاربر واریز شود. برای مشاهده جزئیات بروی لینک مجاور کلیک کنید!