profile-image
بنیامین رئوف
۱۴۰۲ بهمن ۱۹, پنجشنبه
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 10 دقیقه

19 بهمن فاز دوم کلاسیک Season of Discovery !

19 بهمن فاز دوم کلاسیک Season of Discovery !

فاز دوم WoW Classic Season of Discovery بسیار بزرگ خواهد بود و موارد جدیدی را در بازی معرفی میکند. Rune های جدیدی را برای کشف، چالش‌هایی برای غلبه بر و آیتم‌های خارق‌العاده برای یافتن و ساختن ارائه می‌دهد. در حالی که داده کاوی در حال حاضر در مورد آخرین محتوای آینده که به World of Warcraft می آید آغاز شده است. WoW Classic Season of Discovery Phase 2 در 8 فوریه راه اندازی می شود. وقتی منتشر شد، طرفداران در سراسر جهان مشتاقانه در همه جا جستجو می کنند تا اسرار جدید را کشف کنند. شما می توانید صرفا با خرید گیم تایم اورجینال از دیجیتوگیم SOD را بازی کنید

 

در این مطلب قصد داریم به تغییرات فاز دوم SoD بپردازیم

 

1. قابلیت لول آپ تا لول 40

 

Albion1bs31707339650.png


فاز اول WoW Classic SoD دارای سقف سطح 25 بود. دسترسی به آن نسبتاً آسان بود. در WoW Classic Season of Discovery Phase 2، بازیکنان باید به سطح 40 برسند. این بدان معناست که آنها بسته به کلاس، انواع زره های جدید را تجهیز خواهند کرد.

 

یکی دیگر از ویژگی های مفید این است که در فاز 2 افزایش 50 درصدی Experience را از 1 به 25 ارائه می دهد، بنابراین شما می توانید سریعاً به لول 25 برسید

 

2. Raid جدید

 

وقتی به سطح 40 رسیدید، یک Raid جدید نیز خواهید داشت. به جای Blackfathom Deeps، سیاه چال آشنا دیگری در انتظار بازیکنان خواهد بود: Gnomeregan که یک رید 10 نفره به همراه شش Boss خواهد بود

 

3. جادوهای جدید

 

علاوه بر اینکه توانایی های جدیدی وجود دارد، اسلات های جدیدی را نیز برای اعمال این قدرت ها مانند Belt و Boot معرفی می کند.

 

4. اونت جدید PvP در Stranglethorn Vale

 

بازیکنان در این رویداد PvP به مدت نیم ساعت یکدیگر را سلاخی می کنند. هر سه ساعت یکبار فعال می شود. خوشبختانه، مشارکت اجباری نیست، و بلیزارد این بار به طور فعال گروه Raid را منع کرده است و آنها را مجازات میکند، اما نحوه انجام آن مشخص نیست.

5. افزایش سطح حرفه و تجهیزات جدید

 

در فاز جدید علاوه بر دراپ های جدید یک Chain Quest جدید خواهد بود که به آیتم های جدید شگفت انگیز در بازی منجر می شود.

6. ممنوعیت شدن GDPK


شاید بزرگترین تغییر در WoW Classic SoD Phase 2 اضافه شدن چیزی به خود بازی نباشد. Gold Dragon Kill Points نوعی از انجام رید است که در آن بازیکنان می توانند از طلا برای خرید تجهیزاتی که در رید دارپ می شود استفاده کنند. بلیزارد در 8 فوریه 2024، GDKP را در تمام سرورهای WoW Classic Season of Discovery ممنوع خواهد کرد.

شما می توانید برای فروش گلد SOD وارد وب اپلیکیشن دیجیتوگیم شوید و براحتی گلد خودتون رو بفروشید.

برچسب ها :

مطالب مشابه

  • پیش نمایش منطقه پرواز اژدها: دشت اوهران
    پیش نمایش منطقه پرواز اژدها: دشت اوهران
  • Wrath of the Lich King classic پری پچ در  8 شهرویر به صورت زنده پخش خواهد شد
    Wrath of the Lich King classic پری پچ در 8 شهرویر به صورت زنده پخش خواهد شد
  • تغییرات تلنت های میج که در دراگون فلایت خواهد آمد
    تغییرات تلنت های میج که در دراگون فلایت خواهد آمد
  • ریلم های جدید لیچ کینگ اعلام شد
    ریلم های جدید لیچ کینگ اعلام شد
  • پری پچ کلاسیک خشم لیچ کینگ در 30 آگوست منتشر میشود
    پری پچ کلاسیک خشم لیچ کینگ در 30 آگوست منتشر میشود

اپلیکیشن اختصاصی دیجیتوگیم

سیستم اتوماسیون هوشمند فروش گلد و توکن

تیم دیجیتوگیم برای اولین بار در ایران سیستم اتوماسیون هوشمند فروش گلد و توکن را راه اندازی کرده است تا تمام مبادلات گلد در سیستم ثبت و محاسبه و میزان درآمد کاربر در کمترین زمان ممکن برای کاربر واریز شود. برای مشاهده جزئیات بروی لینک مجاور کلیک کنید!